Subject: Õppelaenu jäägid pankades
From: "Gertu Karbus" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Fri, 10 Jan 2025 14:48:22 +0200

Tere

Varasemalt on MTA küsinud infot õppelaenu jääkide kohta pankadest.
Suheldes Swedbankiga sain teada, et nad edastavad iga kvartal selle info
teile. Kas seda teevad ka teised pangad (SEB, Luminor, LHV ja Coop)?

Kas on võimalik, et me saaksime selle info hoopis teie käest? Me
sooviksime infot õppelaenu jääkidest 31.12.2024 seisuga.

Parimate soovidega

  <https://emta.ee/sites/default/files/2023-01/lovid.png>

Gertu Karbus
arvestusspetsialist
tulude osakond
Maksu- ja Tolliamet

Tel: 6761829
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/maksujatolliamet>
<https://www.linkedin.com/company/100561/>
<https://www.instagram.com/maksujatolliamet/>
<https://www.youtube.com/user/MTAvideod>

 <https://www.emta.ee/> www.emta.ee

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.